Sunday, February 22, 2015

Just telling how am i doing now

Hello brother and sister ! Setelah berkurun lamanya *uhuk uhuk* blog ni aku tinggalkan akhirnya Batrisyia kembali ! Zzzzzzz. Assalamualaikum ! Ni semua Nabeela punya pasal. Kahkah, Aku baca blog dia dan terasa macam "ish aku dah lama tak update blog aku". So, ill start my story

Okay. Sekarang setelah meninggalkan zaman persekolahan, kerja aku menganggur dekat rumah. Haha. Tapi ada lah buat kerja rumah semua sikit sikit. At least tak membebankan nenekku di rumah. :p Masa awal awal dah habis SPM tu, aku tinggal dengan mak aku seminggu. Dalam masa seminggu tu macam macam jadi dan antaranya ada yg confess nak aku jadi makwe dia tapi aku reject. mmm. Hahaha. (kecoh je -_-) Dan ada satu group yang aku amat gembira group tu diwujudkan. Group sekolah rendah. Bestnya tak yah cerita. Tapi setelah berbulan lamanya group tu ada, macam macam jadi dan akhirnya ada salah faham sikit. Well, tu tak yah cerita kot. Im just hoping yg one day kitaorang semua dapat gather balik.

Dalam masa tunggu result ni pun, kikikiki aku adalah suka someone tapi tak yah cerita kot ? Hahaha. Lagipun trying tak amik serious sangat pasal benda ni sebab "the real life has just begun". Cehh poyo bat poyo. Aku rasa lagi aku tak amik serious lagi benda tu jadi serious. -______- Serious ke ? Hahahahambar.

Rasanya gambar tu tak ada kena mengena dengan apa yang aku cerita kot ? But just hoping that it wont happen. Jadi lagi 9 hari result SPM bakal diumumkan and me and all 97's just hoping for the best. Tak boleh nak mengharap sangat kot.

So, thats all for now.
Lol,
Batrisyia