Wednesday, December 26, 2012

My Life Is Better Now


Hello & Assalamualaikum. Here we go again. Updating my blog in the middle of the night, alone inside my lovely bedroom, I guess. Haha. A week ago, my PMR results is out and I'm so afraid that time when my school teacher ask us to go to our class table and take our result. Guess what ? I'm the first person take that result at my class teacher. Haha. 

Okay. Time nak amik slip kertas result tu, suddenly my grandma shows my result at my mom's phone. Argh. Dah tak ada surprise. Baru nak berharap at least dapat 7A's. But Alhamdulillah. Walaupun tak capai target, but at least I can make my parents & whole family proud of me. 

Annoying sikit eh, speaking pulak tetiba dari tadi ? Maaf. -_- Bila dah dapat result ni, mulalah terfikir nak pindah sekolah. Well, actually sekolah yang aku sekolah sekarang ni not so bad. Tapi 'nak cari  pengalaman'. Kononnyalah. :P Fikir pasal nak amik kos apa, nak mohon sekolah apa, bukanlah something yang sangat senang. Masa depan penting. Lagi-lagi sekarang zaman yang perlukan duit banyak. Rumah kecik pun kalau nak beli atau sewa dah mahal, beribu dah nak ke juta. 

Oh ya, and saya dah communicate balik dengan crush.  Hee. Crush dari kecil lagi. Actually dulu selalu juga contact dengan crush. Tapi ada one day tu dah jarang contact dia, so ingat dia tak pakai number yang dia bagi dulu. Terus lost contact. Sampailah dua hari lepas, tengah stalk profile Twitter dia, tengok ada 'Follows  You' dekat atas bio dia. Masa tu, Tuhan saja yang tahu apa aku rasa. Dan aku memberanikan diri tegur dia. Dia friendly, tak memilih kawan. Dia layan kawan dia pun sama rata je. Tak ada lebih tak ada kurang. Then, aku terfikir, biarlah aku dengan dia just kawan dan tak lebih. Kalau ada jodoh tak kemana kan.  Cewahh. Haha. 

Okay, that's all for today. Good night everyone. Assalamualaikum ! :)

"Love is a ruthless game, unless you play it good and right" -Taylor Swift

Lots of love,
Batrisyia