Monday, January 2, 2012

Forever be loved


Assalamualaikum guys. :D Dah 2012 kan. Sabtu hari tu sebelum pukul 12, ayah aku call petang tu kata nak amik bawa balik KL. Nak tengok fireworks dekat sana. Baru nak pergi tengok dekat Melaka je. --'' Tapi dekat KL pun jadi lah kan. Berhenti dekat jambatan yang boleh nampak klcc. Tunggu punya tunggu, dah letup sana sini. 

Done tengok fireworks, semua nak makan. Laparr.. Amik kau makan pukul 1 pagi. On the way nak pergi ke destinasi medan selera, adik adik aku tiba tiba je, "Sya...PMR" . Cehh, suka lettew tengok akak korang kene kurung je dekat rumah belajar. -,-

Ahad malam balik Melaka balik. Lepas je tol yang dekat kl tu, ada orang call. Pelik lah juaa, siapa lah yang sibuk call pukul 12 malam? Aku tengok number pun tak kenal. Aku angkat and...

Aku: Hello?
Budak: Mummy nak balik
Aku: Huh?
Budak: Mummy nak balik.
Aku: Siapa ni?
Budak: Mummy nak balik...
Aku: (diam)
Budak: (diam)
Budak: Nak balik.
Aku: Salah nombor ea dik?
Budak: (macam bergaduh dengan seseorang dan tutup)
Okay, sangat kelakar time tu. Memang aku terasa awkward gilaa. Aku rasa sampai sekarang budak tu still teringat bila moment dia bercakap dengan aku semalam. Mesti malu. Haha.
Hari tu kan aku pergi cuti dekat Port Dickson. Masa tu lah aku terasa yang aku sangat disayangi dan aku patut bersyukur ada family walaupun aku tak tinggal sebumbung dengan mak dan ayah kandung. :') Sebab ada juga orang lain yang tak ada mak ayah lansung kan. Aku suka tengok gambar ni,
Kanan aku adik kedua dan kiri aku adik ketiga. Adik Farihin, kalau adik baca entri akak ni, adik jangan kecil hati sebab tak ada gambar adik. Nanti kita ambil gambar sama sama. I promise. :)


"Nobody can go back and start a new beginning, but anyone can start today and make a new ending." -Maria Robinson 
sincerely,
Batrisyia Riz 

No comments:

Post a Comment