Tuesday, December 6, 2011

Work -

Hey & Assalamualaikum. :) Library tempat aku hari ni. Buat homework dengan Faiq, Linda & Ekin. Seronok, tak lah sangat, sebab kitaorang tak tahu nak buat apa selain dari buat homework. :p Homework cuti sekolah ni memang tebal-tebal. Nasib kau lah heh. -,-

Masa tengah buat kerja sekolah tu, aku, Linda and Faiq cakap pasal kerja. Masa ni ekin tak sampai lagi. Teringin nak kerja sepanjang cuti sekolah ni. Dapat sikit duit hasil peluh kita sendiri kan. Walaupun tahun depan aku still belajar lagi, tapi kalau kita nak, tak salah kan. Aku nak kerja yang simple-simple dan aku boleh bekerja dekat tempat kerja tu. Planning awal, nak kerja catering, kalau ada tempat kosong lagi, kerja lah situ kan. Kalau tak ada, nak kene cari lagi tempat kosong dekat tempat lain. Sekarang bukannya senang nak dapat kerja. Lagi-lagi kami kami ni bawah umur. Tapi yang berpakat nak kerja sama-sama hanya aku, Faiq dan boyfriend Linda je. -,-
Yang atas tu Ekin, bawah Faiq. Linda punya gambar aku dah amik, tapi tah mane pergi, hilang kot. pun boleh.

Harap-harap dapatlah kan kerja. Serious teringin nak ada duit sendiri. Hemm, tahun depan, dengan rasminya aku jadi PMR candidate. Good luck to me.
'A true friends never gets in your way unless you happen to be going down.' -Arnold H. Glasow 
Batrisyia Riz 

No comments:

Post a Comment