Friday, December 30, 2011

Victims

Hello, Assalamualaikum. Hoho, aku belum tidur lagi. Apo nak jadi? Asik tidur lambat jea cuti sekolah ni. Naik sekolah nanti harap tak macam tu lah kan.

Saya masih lagi tak boleh terima yang saya akan menjadi pelajar tingakatan 3 tahun 2012

Tahun 2012 ialah tahun untuk aku belajar sahaja. Tak ada handphone, computer, dan segala yang menyeronokkan. Ni baru PMR, belum lagi SPM kan? Kalau SPM mesti seronok sebab dah tak payah sekolah lepas tu. Tapi nanti mesti rindu nak sekolah pula kan. Haha. Tulah manusia. Bila Tuhan dah bagi hujan, nak matahari. Bila Tuhan bagi matahari, nak hujan pula. Apodeh? 

Parents aku semua dah macam mengharap aku dapat result yang terbaik untuk PMR yang bakal aku hadapi. Yelah, apa apa exam yang penting aku akan hadapi dulu. Aku bukannya ada kakak atau abang. Sedih. -.- Tapi aku bersyukur sebab ada adik yang ramai. Terasa seronok juga kan. 

Tahun baru ni, aku nak buat semua perkara dengan usaha aku sendiri dan aku nak mencuba sesuatu yang aku tak pernah buat. Macam, usaha dalam sesuatu dengan sendiri? 

"The family is a heaven in a heartless world" -Christopher Lasch
sincerely,
Batrisyia Riz 

No comments:

Post a Comment