Thursday, December 15, 2011

Jealous -

Hey, Assalamualaikum. Today, aku still dekat rumah. Tak apa, mungkin hujung minggu ni aku pergi lah mana-mana. :3 Orang lain semua hujung-hujung bulan ni beli buku, beli baju sekolah, kasut sekolah, and so on.  Aku baru nak pergi bercuti. Pon boleh :3

Aktiviti harian aku, buka je computer, buka blogger. Stalk blog orang, rajin sikit nak baca apa yang orang update. Hihi. Majoriti semua update pasal mereka mereka keluar tengok movie, main bowling, outing. T.T Okay saya jealous. -,-

Hari tu kemain aku dengan classmate aku set date dengan masa nak pergi outing. Celebrate birthday kononnya, lepas tu jalan-jalan. Ayah top up kan RM10 malam tu, esok paginya habis dah. aptb. Bila sampai tarikh nak keluar sama-sama, sorang pun tak pergi. HAHA. Kredit aku habis macam tu jee. -,-

"Life is what happen to you while you're busy making other plans." -John Lennon
sincerely,
Batrisyia Riz 

No comments:

Post a Comment