Friday, December 30, 2011

I'm Crying?


Assalamualaikum and Hello people. How's your day today? Homework dah siap? muehehe. Okay, semalam, aku tengok cerita CSI 2009 punya sebab ada salah satu episod tu Taylor Swift berlakon. Hihi. Tak sangka Taylor Swift pandai berlakon. 

Done tengok cerita tu, adik aku buka YouTube, tengok Ombak Rindu. Semua kecoh dekat facebook kata Ombak Rindu dah boleh tengok dekat situ kan. Aku pun tengok lah dengan adik aku. Kebanyakan orang kata diaorang menangis tengok cerita tu. Awat aku tak menangis eh? Haha. Aku tengok cerita tu macam tak ada perasaan je sebab kejap-kejap aku kene pause benda tu. Yelah, mase tengah tengok, nanti nenek aku panggil suruh buat itu and ini. 

Then hari ni, tengok Tentang Dhia part last dekat YouTube juga. Sebab dekat facebook pun semua kata best lah apa lah kan. Kebetulan pula ada yang share link cerita tu yang part last punya. Dah habis tunggu loading, aku tengok memandangkan adik aku dengan nenek aku tak ada. muehehe. Tak sangka meleleh air mata aku tengok. Sedih. :'( Kbye

"You can't have a good relationship with someone if you can't be friend too.And you should always treat friends with respect and royalty" -Unknown 
sincerely, 
Batrisyia Riz 

No comments:

Post a Comment