Saturday, December 3, 2011

Be Brave -

Hoho. Act like a Lady, think like a Boss. Haha. Just a picture. Aku bukan macam tu :3 Hey & Assalamualaikum. Long time no see. Today, again and again, just sit in front computer. Tapi aku tak tau nak buat apa. So, act, pc pun aku dah jarang sikit buka sekarang. 

Now, aku nak study and siapkan semua homework yang cikgu dah bagi. Tahun depan dah sekolah, lagi berapa minggu je kan cuti. Rasa macam kejap je cuti tahun ni. Dan tahun ni juga, first time aku tak balik KL lansung. Duduk rumah je. Tak de lah bosan sangat duduk rumah. Sekurang-kurangnya ada juaa benda nak buatkan. Macam menanam ke, mengemas ke, an so on. 

Tahun ni pun, macam-macam dugaan yang aku dapat. Sampai berapa kali dah aku asik terfikir nak lari rumah. Tapi, lari rumah pun tak boleh nak selesaikan masalah yang kita hadapi. Yang itu lari dari masalah jee. Setiap manusia tu ada dugaan masing-masing. Cuma dia berani tempuh atau tak. I know I can. I know I am brave.
'Don't cry because it's over, smile because it happened' -Dr. Seuss
sincerely,
Batrisyia Riz 

No comments:

Post a Comment