Thursday, November 24, 2011

Peacefull -

Assalamualaikum. Fuhh, aku penat sebenarnya. Semalam aku baru balik dari Port Dickson. Dua hari jea pergi sana. Cuti-cuti dengan family. Duduk dekat hotel Avillion. Best lah juaa. Semalam sebelum check out, pergi laut. Air  dah surut, so, jalan-2 lah dekat laut kan. Jumpa banyak anak ketam. Comel! Aku dengan adik aku main kejar-kejar anak ketam tu. Banyak gila anak ketam dekat situ. Ada gambar nya, tapi aku tak upload lagi. Kemalasan. -,-
Then, mandi kolam pula. Adik-adik aku yang kecik-kecik ni sibuk nak mandi kolam. Kfine. Adik aku suka main slide yang ada dekat kolam budak-budak tu. Ayah aku suruh aku jaga dekat hujung slide. Okaylah, sementara tunggu adik aku turun, aku tanya ayah aku 'Ba, muka syasya hitam ke?' Then ayah aku angguk. Sebenarnya tak pun. --'' 10 minit macam tu, ayah aku suruh keluar dari kolam tu masuk bilik, nak kemas barang.

On the way nak balik, lalu tepi kolam yang untuk orang besar. Tiba-tiba ayah aku, 'tengok sikit muka sya hitam ke?' Terus dia tolak aku masuk dalam kolam tu. Tak dapat nak elak sebab aku pakai selipar licin. -..- Ingatkan aku sorang jea yang kene. Rupanya tak. Bila aku dah kene tolak, ayah aku angkat mak aku and campak mak aku pulak. Tak dapat nak balas balik sebab ayah aku pakai beg mak aku. -,- Malu kot, orang yang dekat tempat makan tu semua dah pandang-pandang. Sabo jea lah~
Ape-ape pun, aku enjoy holiday aku semalam. Tenang!
sincerely,
Batrisyia Riz

No comments:

Post a Comment