Monday, November 21, 2011

My Day

Heyyo. Assalamualaikum. How's your day today? Aku bosan sangat hari ni duduk rumah sebab tak pergi mana-2 pun. -..-' Dekat rumah pun tak de orang. Just MakLong aku jea. Tapi semalam ade lah juaa kan aku keluar beli barang. Tu pun setakat Ayer Keroh jea. #dekatsangat Tak kisah lah, asalkan dapat keluarkan. 

Aku pergi Mydin semalam, beli barang dengan nenek aku. Beli 10 barang je kot. Haha. Tapi semalam kemain ramai lagi dekat Mydin. Penat beratur masa nak bayar tu. Sebelum tu, aku dengan adik aku beli air 'each-a-cup'. Lepas tu baru masuk Mydin. Dah tu, aku dengan adik aku amik apa yang kitorang nak + cari nenek aku. Kami kehilangan nenek kami. Haha. Mase tengah cari tu, terserempak dengan Shahmi (schoolmate aku). Adik aku yang perasan dia dulu, baru aku. Dia senyum aku pun senyum. Tak mampu nak cakap apa-2. Aku dengan dia mana pernah bercakap. --'' Then, dah pusing-2, jumpa nenek aku. Tapi aku tak ikut jugak mana nenek aku pergi. Aku dengan adik aku pergi tempat lain cari bende yang nak dibeli. :p Dah tu, nak pergi lah dekat nenek aku balik kan. On the way tu, terserempak dengan Shahmi lagi. Dia tegur 'Shopping nampak'. Aku gelak je. Lol. Done amik barang, beratur dekat kaunter. Lama gila aku beratur. Sampai uncle india dekat belakang aku merungut jea. -,- Sementara tengah tunggu nak bayar barang, terserempak dengan Shahmi lagi!  Asik kau jea aku nampak dari tadi. Takde orang lain agaknya. -..- 

Malamnya pulak, lepas solat Isyak aku tak perasan aku tertidur sampai pukul 12 baru aku sedar. Aku dah janji dengan akak angkat aku nak call. Aku try jea lah call semalam walaupun dah pukul 12. Nasib baik belum tidur. -,- Aku pun bergayut lah kejap dengan dia. Tak lama pun. Sebab suara aku dah lain sangat masa tu and mata aku pun dah tak mampu nak bukak lagi dah. Haha. Kbye
 'People growth through experience if they meet life honestly and courageously. This is how character is bulid.' -Eleanor Roosevelt 
sincerely, 
Batrisyia Riz 

No comments:

Post a Comment