Tuesday, October 25, 2011

Maaf lah. I know I'm annoying person

Hari ni, esok, lusa dan sampai bila-bila, aku akan mula update blog ni setiap masa untuk aku luahkan ape yang aku rasa walaupun aku tau nanti orang kata aku gila. Bagi aku, ni adalah salah satu cara untuk aku lepaskan tekanan; Blogging. 
Oh God, please help me :'(
Jujur aku kata, aku tak tau sebenarnya aku ada boyfriend ataupun tak. Yeah, aku ada 'friend but friendly'. Tapi masalahnya jumpa pun tak pernah, jadi aku tak berani nak percaya dari segi perasaan. Kau gila bercinta dalam alam maya Bat? Banyak-banyak manusia yang selalu kau jumpa, yang dalam alam maya juaa yang kau nak. Gilo den. :p Ehh, apa ni? tahun depan nak PMR, sibuk pulak pasal bercinta. Kau baru form 2 lah weh, dan tahun depan kau baru form 3, bukan form 5. --*
Apa perasaan akak-akak dengan abang-abang yang form 5 tu ek? Mesti tak sabar nak habis sekolah kan? Tapi senang ke hidup dah habis sekolah? Ataupun kehidupan lagi rumit bila dah habis sekolah? Teringin lah nak terus jadi form 5, boleh ada lesen kereta, kerja sendiri....haha. boleh boleh? xD

Minta maaf kakak, Sya sekarang dah tak bertegur sangat dengan akak. Bila nampak akak on, sya mesti off. Sya takut kalau sya on, sya tak tegur akak, akak kata sya sombong. :( Sya ada tekanan sikit dan senang moody sekarang. Sorry again :( Kawan dekat fb pun, kalau ade word 'Haha', truly fake. kadang-kadang je memang betul-betul ketawa. --''

Seriously, aku tak kan online malam ni. Kbye
sincerely,
Batrisyia Riz

No comments:

Post a Comment