Monday, August 29, 2011

SELAMAT HARI RAYA :)

Assalamualaikum and Hey readers! Puasa dah nak habis ea? Aku baru perasan malam ni. Ingatkan lama lagi. haha (cerita bohong) :p Setelah beberapa hari aku tak dapat nak bukak internet, akhirnya......malam ni aku dapat bukak juaa! (walaupun tengah malam) Blog punya pasal, aku bukak jugak malam ni. hee~ :D

Hari tu pertandingan lakonan subjek Sejarah tu, tak menang pun. Latihan last minute. Pertandingan esok, barang prop semua baru nak buat hari ni. ape pun tak bole~ Mase latihan semua kemain lagi berlakon. Aku yang jadi narrator ni pun kemain lagi bercakap. Bila dah ade atas pentas, pegang microphone pun menggigil tangan. Bende yang dirancang pun semua tak menjadi. Tak pe lah. Asalkan kitorang buat. 

Hari-hari dah nak raya ni, dekat sini macam Perang Dunia ke 3. Paling tak blahh bunyi meriam. --' Macam hape jea bunyi~~ Pergi masjid pun dah tak selalu macam dulu (pemalas). Haha. Mane ade~ Aku tak datang mase hari tertentu jea..Hari lain aku datang. Makcik-makcik yang selalu datang masjid pun dah kenal aku. Popular tau....hahahaha(perasan). 
Ha. puase korang penuh tak? Kalau tak penuh tak boleh raya....(macam puase aku penuh. hihihi) Kbye.

Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin.Kalau aku ade buat dosa dengan korang maafkan lah aku~~ Datang raye rumah. :D 

1 comment: