Tuesday, July 19, 2011

Di Denda. Pengetua Baru.

Assalamualikum. :D Start bulan tujuh ni kan, banyak bende yang aku nak dan tak nak terjadi. --' First, aku kene denda tak boleh bukak blog SEBULAN. Second, aku dah ada pengetua baru. Good news maybe untuk budak sekolah aku. haha. :p 

Hari tu tiba-tiba Mak Long dengan Pak Long aku + nenek aku tanya pasal aku punya result Math dengan Science kudd macam hape.. Tengah mood yang agak happy, tiba2 Pak Long aku tanya 'Kenapa result math syasya teruk?' erk. Aku tau diorang kaitkan dengan Facebook. Pak Long aku pun buat lah keputusan untuk denda aku dengan tak bukak facebook selama sebulan. Tapi nanti bukan sebulan aku off. Sebulan dan LEBIH. Sebab aku dah exam bulan lapan nanti. Tapi dapat lah jugak kan longgaran bukak facebook mase birthday aku. Korang pikir lah sendiri birthday aku bila. (tu pun kalau nak tau lah kan)
Kalau dah facebook pun tak boleh bukak, mestilah Blog dengan Twitter pun aku tak boleh bukak. Fine aku terima. Untuk kebaikan aku jugak. 

Tadi cikgu Sejarah aku cakap pasal semua form 2 kene berlakon pasal tajuk2 Sejarah yang kitorang belajar. Kitorang pun pilih yang pasal James Brooke. Sebab dalam kelas kitorang dah ade pun James Brooke nya. Izzul Faiq. haha. :p Then, diorang sibuk nak bini James Brooke ade sekali. Diorang pilih aku. Sorry! Aku pencerita dengan Ariannie. x) Pertandingan tak silap aku 18/8. Semua form 2 bertanding dekat dewan makan asrama. Tak sabar nyaaa. :D))

No comments:

Post a Comment