Thursday, June 23, 2011

Teacher! I broke it. -,-

Hai! dah lama aku meninggalkan blog aku nih. rindu tak? haha (perasan kejap) korang sehat? sekolah macam mana? sekolah korang dah buat Hari Sukan? dah-dah. banyak pulak aku tanya. :p

Minggu ni terasa bosan gila kudd. yang best pun dapat amik gamba untuk majalah sekolah. Minggu depan baru best, hari Rabu. ada Hari Sukan + Hari Kantin. kelab aku ada buat jual-jual. suka gila. haha. Wednesday, I'm waiting you. :)
Hari ni waktu Sains elok-elok 1 masa jadi dua masa, BM dari 2 masa jadi 1 masa. --' Cikgu Zunairah, cikgu BM aku, kononnya cakap dia ajar Sains, nak suruh kitorang buat experiment. Cikgu Zunairah ajar sains? tak pecaya aku. tapi, kitorang 1 kelas pun percaya lah kan. tiba-tiba bila dah pegi makmal sains, Cikgu Habibah yang masuk. kene klentong habis-habis dengan Cikgu Zunairah. -,-'

Bila Cikgu Habibah dah masuk, kitorang pun start lah buat experiment yang sepatutnya dibuat. dah buat, kemaskan balik lah kan barang experiment tuh. tengah aku cuci Boiling Tube, tiba-tiba~
Boiling tube tu pecah. begetau aku...takut gila dah. sebelum pecah, cikgu habibah cakap jgn pecahakan, tiba-tiba terus pecah. pfft~ --' Then Cikgu Habibah nak kene kan aku punya pasal dia cakap kene bayar RM 50. mana aku nak cari?
Bila pembantu makmal tu nak tulis nama aku, aku tanya dia 'Puan, kene bayar 50 ringgit ea?' then dia gelakkan aku. aku ingatkan dia dah tak okay, rupanya kene bayar dua ringgit je. peh~ -,-' besabau je lah. 

Lepas ni aku tak nak dah sentuh barang experiment tuh, gabra. -,-

No comments:

Post a Comment