Saturday, May 7, 2011

Thanks Korang! :D

Hey! Sekali lagi aku meng-update belog. he~ Okay! Nak cite nih. korang nak tau? ta nak tau ta pe. :)
Hari ni aku and 1to5 The Varbabou celebrate birthday Iffah. Dekat mane? KFC Jasin. haha. best tau. Janji datang pukul 12, tapi pukul 12.30 baru smpai. --'
Dah sampai tu, ape lagi....belilah makanan, perut aku dah main gendang XD Tengah beratur tuh, orang yg dekat depan aku tu order 'cepat' siot. nasib baik aku sabar. Bile dia dah habis order, ingatkan dah habis amik makanan, rupenye ade lagi ouh~! 3 kali dia datang dekat counter yang sama nak amik makanan. Sabo je lah~ Aku order ape nak tau? alamak. aku pun dah lupe ape yang aku order. haha XD Tapi makan sikit jeh. mane tak nye, nenek aku bagi RM10 je ??? Aku nak beli ape dekat KFC tu? Hajat nak beli makanan Set tak kesampian. --'
Lepas tu kami pun bukak cake and celebrate birthday Iffah. Kecik je cake tu....Tapi sedap :D
Hope dapat join korang lagi kalau korang tak kesah :D And! Korang mesti nak tau sape 1 to 5 The Varbabou kan?

Thanks korang sebab bagi aku join :DD

No comments:

Post a Comment