Monday, April 25, 2011

Thanks Friend :D

Hey! Assalamualaikum. (: Dah Isnin pun hari ni. Sekolah macam biase lah kan? Haha. Aku datang sekolah dengan kasut yang basah. XD Lupe nak jemur malam tadi bawah kipas. Dengan muke tak malu aku datang sekolah. Dah sampai beratur macam biase lah kan. Lepas tu aku jumpe Mira. Tell her everything. Betul ke aku tak HIPOKRIT? Entah la. Aku pun tak tahu lah kan. Bile bagi tau Mira semuanya, lega lah sikit. And then ade Literasi Komputer hari ni.
Aku jemur kasut tu dekat tengah-tengah panas. Nasib tak de orang curi. Bile kasut tuh dah kering, aku macam orang kurang waras pegi jerit 'YAY! KAUT AKU DAH KERING!' Semua dah pandang pelik dekat aku. --'
Rehat hari ni aku tak duduk dalam kelas. Rehat dengan Hajar & Wana. Aku bagi tau dia orang, kalau boleh aku nak jadi kawan rapat dengan dia orang. And dia orang setuju. :D Thanks guys (:
Ingatkan tu keputusan yang betul lah kan. Tapi........hurm...
Ape masalah aku sebenarnye aku sendiri tak tahu. Kalau diikutkan, setiap hari aku bad mood. Tapi di sebabkan aku ade kawan yang gile-gile, they make me happy. Sayang lah dekat korang 2RK4! <3

No comments:

Post a Comment