Sunday, April 24, 2011

Terase Aku Hipokrit!

Sorry ya! Entri kali ni syasya gune 'aku kau'
Hey. Sekarang pukul berape? 9 kan? Awal siot aku bangun. Haha. Tu pun kene kejut tiga kali baru bangun. --' Dah bangun aku masuk bilik air and turun and cuci pinggan dekat dapur and hadap computer. (banyak pulak AND) 
Dah hadap computer, ape lagi...online lah kan. Tengah-tengah online, aku bukak profile pictures Mira and siap komen sekali. komen bnde yang positif lah kan.
Actually semalam aku ber-chatting dengan Wana. Tanye pasal die dpat jadi Librarian dengan DJ sekolah. Lepas tu aku terus add die jadi Family aku. as sister. Pelik tak? Kitorang bukannye kawan terlalu rapat. Just gitu-gitu je. And aku terus rase yang aku nie HIPOKRIT!
Sebenarnya aku sendiri tak tahu kenape aku cakap diri aku ni hipokrit. Mira! I need your help!

No comments:

Post a Comment