Tuesday, January 4, 2011

2nd Day School...

Oke2.. Ari nie memang kelas aku *2 Rancangan Khas 4* kene 'ceramah'... Baek punye tau.. Ta payah bayar pun... Cikgu tu mengajar kelas aku P.Seni... Tapi first day nie die ta mengajar,bagi 'ceramah'... nak tau cikgu ape??? yang Iskandarian tu pikir la sendiri.. Aku gelarkan Cikgu H...
     Mase die bagi 'ceramah' tu.. ta tao knape ttibe air mata nie nak mngalir.. *tapi tak mngalir pun* sedih la jugak bile die cakap2...cite2... mmberi sedikit kesedaran kat diri aku...But..Paling best tak dapat lupekan, die cakap
'ade pelajar yg ade pmbantu rumah tu die ta penah buat keje umah, sampai pnyapu pun ta kenal'
     Ade ea sampai gitu??? pnyapu tak kenal??? teruk nau...
  Anthen ingatkan 1 waktu tu je lah die bagi ceramah, rupenye die masuk lagi kelas ktorang *waktu agama,due waktu lagi* sbb die cikgu relief.. oke la, dengar je..smpai Cikgu Anita datang, baru la ceramah dah tamat... Thank You la cikgu sebab sedarkan ktorang! :D

*korang jangan pikir laen tau, entri nie mmg ak suke Cikgu H tu bagi 'ceramah' oke! harap maklum...
*boring kan ak cite??? tu la, ta pndai nak wat cite mnarik.. sori! xp

No comments:

Post a Comment