Thursday, November 11, 2010

What Happen Today???

pagi2 lagi kitorang ade Literasi Komputer,pegi lah makmal komputer cam biase, da abes exam, ta de pape nk blajar, semue ape lagi, maen game lah, facebook lah, aku ngan hajar dok mnengok bdk laki maen game tembak2, haha! lawak gile, diorang je yang auwok dalam tuh,
      abes waktu rehat, duduk dlm klas, tibe2 time waktu agama, ribut, YA ALLAH! mcm ade tornado je, seram aku, tengah hujan lebat + angin kuat, tibe2 atap kelas 1RK1 terbang, ktorang bdk pompuan cepat2 tutup pintu & tingkap, ade yg mnjerit, ade yg dok tutup tlinge, naseb baek ta de pape jadik, ish, ta pena jadi ribut terok cam tuh,
      waktu geografi, Cikgu Zaid ta masuk klas, ktorang pon lepak2 lah, cite itu lah, cite ini lah, tibe2, Wani keluarkn RM5 dari beg duet die & pggl Hamdiy suruh beli 13 biskut wafer perisa coklat untuk ktorang??!! kaya betul! ktorang pon ape lagi, mncekik dlm klas, hehe, budak 'baek' lah dkatakan,
      balik je rumah, aq dapat taw yg Nina dapat 5A dlm UPSR, terer adeq aku, aku nye UPSR baru 3A, huh! lepas tuh nenek aku ckp petang nie nak pegi masjid, em, pegi je lah, =.='

No comments:

Post a Comment